جون 12, 2024

جی 20 اجلاس میں جوبائیڈن نے مودی سے سکھ رہنما کے قتل سے متعلق تشویش کا اظہار کیا تھا

سیاسیات-امریکی صدر جوبائیڈن اور دیگر رہنماؤں نے رواں ماہ جی 20 سربراہی اجلاس میں بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی سے کینیڈا میں سکھ علیحدگی پسند رہنما کے قتل سے متعلق تشویش کا اظہار کیا تھا۔

فنانشل ٹائمزکی رپورٹ کے مطابق امریکہ، برطانیہ، کینیڈا، آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ نے مودی کے ساتھ برٹش کولمبیا میں سکھ علیحدگی پسند رہنما ہردیپ سنگھ کے قتل کا معاملہ اٹھایا تھا۔

وائٹ ہاؤس نے فنانشل ٹائمز کی رپورٹ پر تبصرہ کرنے کی درخواست کا فوری جواب نہیں دیا۔ واضح رہے کہ کینیڈا کے وزیراعظم نے بھارت میں منعقد جی 20 سربراہی اجلاس میں شرکت کے ایک ہفتے بعد ہی پارلیمنٹ میں سکھ رہنما کے قتل میں بھارت کے ملوث ہونے کا دعویٰ کردیا تھا۔

رپورٹ کے مطابق کینیڈا کی جانب سے اپنے اتحادیوں پر براہ راست نریندر مودی کے ساتھ معاملہ اٹھانے کی اپیل کرنے کے بعد رہنماؤں نے جی 20 سربراہی اجلاس میں مداخلت کی۔

اس سے قبل امریکی قومی سلامتی کے مشیر جیک سلیوان نے کہا تھا کہ کینیڈا میں سکھ علیحدگی پسند رہنما کے قتل کے بارے میں اوٹاوا کے دعووں کے بعد واشنگٹن اعلیٰ سطح پر بھارتیوں کے ساتھ رابطے میں ہے اور واشنگٹن اس معاملے میں بھارت کو کوئی “خصوصی چھوٹ” نہیں دے رہا۔

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

ten − 6 =