مئی 20, 2024

ایران کا مقابلہ کرنے کے لیے یورپی ممالک ہمارا ساتھ دیں۔ اسرائیلی صدر

سیاسیات- اسرائیل کے صدر اسحاق ہرزوگ نے یورپی ممالک کو مخاطب کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایران کا مقابلہ کرنے کے لیے متحدہ ہوکر اُٹھ کھڑے ہونے کا وقت آگیا ہے۔

عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق اسرائیل کے صدراسحاق ہرزوگ نے جرمنی کے “ایکسل اسپرنگر” نیٹ ورک کو انٹرویو میں شکوہ کیا کہ یورپی ممالک کے رہ نما ایران کی طرف سے لاحق خطرات کو سمجھ نہیں پا رہے ہیں۔

اسرائیلی صدر نے الزام عائد کیا کہ ایران اپنے جوہری ہتھیاروں کے پروگرام پر تیزی سے آگے بڑھ رہا ہے اور یوکرین جنگ میں روس کو ہزاروں ڈرونز فراہم کر رہا ہے۔

صدر اسحاق پرزوگ نے یورپی ممالک پر زور دیا کہ ایران کا مقابلہ کرنے کے لیے بیدار ہوجائیں۔ نیٹو ممالک اس برائی کی جڑ (ایران) کا ابھی مقابلہ نہیں کریں گے تو یورپ کا مستقبل خطرے میں ہے۔

اسرائیلی صدر نے نے امریکی سینیٹر چک شومر کے نئے انتخابات کرانے کے مطالبے کو بھی مسترد کرتے ہوئے کہا کہ امریکی سیاسی رہنما اسرائیل کی اندرونی معاملات میں مداخلت نہ کریں۔ یہ اسرائیلی عوام اور سیاسی ادارے پر چھوڑ دیں۔

یاد رہے کہ اسرائیل نے متعدد بار ایران پر حماس کی حمایت کا الزام عائد کرتے ہوئے حملے کی دھمکیاں دی ہیں اور اس ماہ شام میں ایرانی سفارت خانے کو نشانہ بھی بنایا جس میں پاسداران انقلاب کے کمانڈرز سمیت متعدد افسران شہید ہوگئے تھے۔

جس کے جواب میں ایران نے بھی اسرائیل کی فوجی تنصیبات پر 300 کے قریب ڈرونز اور میزائل حملے کیے تھے۔

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

4 × 3 =